- تمام قوانین و مقررات فروشگاه فوکان در اینجا درج شده است لطفا قبل از هر اقدام و یا خرید، قوانین سایت را مطالعه نمائید و در صورت هر گونه ابهام و یا سوال با پشتیبانی در تماس باشید
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه فوکان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. ورود و ثبت نام کاربران به پنل کاربری فروشگاه فوکان ، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات فروشگاه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان و به هر شکل (خرید از سایت و یا خرید به صورت مستقیم کارت به کارت) به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه فوکان از سوی کاربر است و عدم مطالعه شرایط توسط کاربر/مشتری مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد.
شرایط و قوانین بخش اکانت های بازی :
1.تمام بازی های اکانتی ارائه شده در فروشگاه فوکان بصورت اکانت دیجیتالی قانونی و در ریجن یک آمریکا میباشد
2. در حال حاضر فروشگاه فوکان طبق شرایط سونی که برای اکانت های قانونی PS4 و PS5 خود از سال 2013 اعمال کرده اکانت ها را به صورت ظرفیتی به شرح زیر به فروش میرساند.
روش فروش : فروشگاه فوکان اکانت های قانونی خود را به صورت 3 ظرفیت به فروش میرسند (2بار ظرفیت 2 و 1بار ظرفیت 3)
توضیحات ظرفیت ها:
ظرفیت دوم:
1. قابلیت اکتیو کردن و اجرا در اکانت شخصی
2. استفاده به صورت آنلاین و آفلاین (با اتصال به اینترنت و بدون اتصال اینترنت)
3. امکان فروش مجدد دارد (شرایط فروش مجدد در ادامه بخوانید)
4. نیاز هست به صورت هفته ای یکبار مجدد اکتیو کنید (اموزش اکتیو کردن)
5. خریدار نباید در اکانتی که از طرف پشتیبانی دریافت میکند اقدام به بازی کند و حتما داخل اکانت شخصیتون بازی را اجرا کنید
6. پس از نصب و اجرا بازی در حساب شخصی خودتون فقط زمانی اجازی دارید مجددا وارد اکانتی که از طرف فروشگاه برای شما ارسال شده، بشید که بازی در حساب شخصی شما قفل شده و نیاز که مجدد وارد اکانت بشید و اکتیو کنید تا قفل بازی برداشته شود ( هفته ای یکبار و حداکثر زمان لازم برای اکتیو کردن 2 دقیقه هستش)
(اموزش اکتیو کردن کلیک کنید)
ظرفیت سوم:
1. این ظرفیت اکتیو نمیشود و خریدار میبایست این بازی را در اکانتی که توسط پشتیبانی دریافت میکند اجرا کند.
2. برای اجرای بازی کنسول شما حتما باید به اینترنت متصل باشد.
3. امکان فروش مجدد دارد (شرایط فروش مجدد در ادامه بخوانید)
4.خریدار ظرفیت 3 موظف هنگامی که ظرفیت 2 برای اکتیو کردن وارد اکانت میشود همکاری لازم را داشته باشد و حداقل 2 دقیقه صبر کند و پس از گذشت 2 دقیقه مجدد وارد اکانت شوند.
نکته مهم!
همانطور که در بالا خواندید روش فروش فروشگاه فوکان به صورت ظرفیتی میباشد که در حال حاضر با شرایط سونی امکان پذیر هست.
البته ممکن است در اینده با توجه به تغییر سیاست های سونی این روش تغییر کند و مانند سال 2018-2019 که یکی از ظرفیت ها کم و سایت سونی به طور کل اپدیت شد شرایط و روش فروش تغییر کند! فروشگاه هم طبق شرایط و سیاست های سونی متعاقبا شرایط و روش فروش خود را تغییر خواهد داد.
خریدارانی که تا 1 هفته قبل از این شرایط خرید خود را ثبت و با تغییر شرایط سونی امکان بازی کردن ندارند فروشگاه فوکان موظف هست طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده وجه را برگرداند یا اکانت جایگزینی ارسال کند.
اما خریدارانی که از خریدشان بیش از 1 هفته میگذرد فروشگاه طبق قوه قهریه (خارج از حیطه قدرت متعهد) امکان بازگشت وجه را نخواهد داشت و با قبول این شرایط و خرید از ما مسئولیتی را متوجه فروشگاه فوکان نخواهد کرد.
3. تحت هیچ شرایطی نباید اطلاعات اکانت در اختیار دیگران قرار بگیرد ،چرا که در صورت اختلال در کار کرد اکانت ،خریدار مسئول میباشد.
4.برای فروش مجدد اکانت ها بایستی با فروشگاه هماهنگ باشید و از قبل خریدار را به ما مستقیما معرفی نمایید کارمزد انتقال اکانت پنجاه هزارتومان می باشد. (این هزینه برای پشتیبانی در اینده هست و باید خریدار را خودتان پیدا کنید ) البته فروشگاه هم میتواند در فروش اکانت شما کمک کند که شرایط این مورد در پایین ذکر شده است!
5.فروش خود سر اکانت ها بر خلاف قوانین میباشد و در صورت بروز ، فرد خاطی مشمول جریمه خواهد شد و یا اکانت به طور کل از فرد خاطی گرفته خواهد شد!
6.فروشگاه فوکان این اختیار را دارد که قوانین سایت را بنا به نیاز و شرایط روز دست خوش تغییرات دهد و متعاقبا در سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهد کرد.
7.کاربران نباید تاریخچه چت و صحبت های خود با همکاران پشیبانی را پاک نمایند و خدمات پشتیبانی فقط به عزیزانی که اطلاعات خرید و چت هارا داشته باشند ارائه می شود.
8. قبل از فروش کنسول بازی خود باید حتما با ما هماهنگ نمایید و اکانت های خریداری شده را حذف و فیلم آن را ارسال نمایید در صورت بروز هرگونه مشکل ، از فروش کنسول خودسرانه و بدون هماهنگی موجب سلب گارانتی و خدمات فروشگاه میشود.
9. هرظرفیت اکانت فقط مخصوص استفاده بروی یک کنسول می باشد و استفاده اکانت در کنسول های دیگر موجب باطل شدن گارانتی خواهد شد.
10.کاربران حق استفاده از اکانت در هیچ نرم افزار ، سایت و یا اپلیکیشنی را ندارند و فقط و فقط باید اکانت خریداری شده را در کنسول بازی خود فعال و استفاده نمایند.
11. تحویل گرفتن اکانت توسط خریدار به منزله قبول داشتن تمامی قوانین و مقررات فروشگاه تلقی خواهد شد.
12 فروشگاه مالک اول و آخر اکانت ها می باشد، لذا این اجازه را دارد تا تمامی اطلاعات اکانت را بنا به دلایلی که به صلاح مشتریان و خریداران می باشد تغییر دهد و دارندگان ظرفیت ها می توانند با استفاده از گارانتی اکانتشان اطلاعات جدید را دریافت نمایند. این تغییر در اطلاعات توسط فروشگاه آسیبی به اکانت و کنسول وارد نمیکند.
13. پس از خرید اشتراک پلاس و تحویل آن از فروشگاه به دلیل زمان دار بودن این اشتراک (1ساله،3ماهه و 1 ماهه) امکان لغو، تعویض ، بازگشت و یا فروش مجدد این محصول وجود ندارد پس قبل از ثبت سفارش از خرید خودتون مطمئن شوید. گارانتی فروشگاه برای اشتراک پلاس همانند اکانت های بازی هستش که در ادامه میتونید مطالعه کنید.
14. در هنگام وارد نمودن کد دومرحله ای دقت لازم را انجام دهید ، اگر پشت سر هم بیش از 2 بار درخواست کد کنید کد دفعه سوم مبلغ 50 هزار تومان از شما برای دریافت کد گرفته خواهد شد ( برای مسایل امنیتی اکانت و تایم محدود فروشگاه برای ارائه خدمات بهتر و سریع به دیگر کاربران )
قوانین عمومی خرید اکانت قانونی:
- هر کاربر تنها اجازه استفاده از یک شناسه کاربری که با اطلاعات صحیح و دقیق تکمیل شده را خواهد داشت.
- خرید تحت عنوان واسطه ممنوع می باشد مگر برای همکاران گرامی که لازم است قبل از خرید، با پشتیبانی هماهنگ کنند.
- پیشنهاد میشود خریداران اکانت ظرفیت یک قبل از ثبت سفارش دیتا بازی را دانلود کنند ، زیرا ۲۴ ساعت مهلت برای نصب خواهند داشت و عدم نصب کامل بازی در زمان مقرر حقی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.
- در صورت هرگونه مشکل احتمالی خریداران ظرفیت دو و سه باید با پشتیبانی همکاری نمایند.
- کاربر مجاز به تغییر رمز عبور – تغییر ایمیل – دستکاری مشخصات اکانت – دستکاری امنیت حساب نمیباشد و در صورت انجام این موارد با همکاری پلیس فتا اقدام به شکایت و ارسال پرونده به مراجع قضایی برای اخذ خسارت فروشگاه و کاربران اکانت خواهد شد و همچنین اکانت به صورت کامل از متخلف گرفته شده و هیچ وجهی برگشت داده نخواهد شد ، لطفا از هرگونه تغییر در اکانت خودداری فرمایید.
- امکان تغییر رمز اکانت شیرینگ از سوی فروشگاه به دلایل متعددی وجود دارد، در چنین مواقعی برای دریافت رمز جدید با پشتیبانی در ارتباط باشید.
- در صورت تخلف نسبت به قوانین سایت، فرد متخلف ضمن محرومیت از خدمات فروشگاه، ملزم به پرداخت خسارت وارده می باشد که در صورت خودداری از پرداخت، این وجه از محتوای تحت مالکیت وی تامین خواهد شد.
- لطفا از خرید خود مطمعن شوید سپس اقدام به خرید کنید زیرا پس از واریز امکان برگشت پول نیست.
- ثبت نام و خرید شما در فروشگاه به منزله پذیرش کامل قوانین می باشد و عدم مطالعه آن مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد.
شرایط خرید از سایت:
- پس از اطمینان از خرید، محصول را انتخاب کرده و سپس اقدام به خرید کنید. پس از تکمیل فرایند خرید از فیش پرداخت عکس گرفته و آن را برای پشتیبان در تلگرام یا واتس اپ ارسال کنید.
- شما باید از کارت بانکی که با آن اقدام خرید کردید همراه کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) عکس بفرستید برای تایید هوییت. توجه داشته باشید باید کارت بانکی با کارت شناسایی به نام یک شخص باشد.
3.لطفا پس از ارسال پیام و تصاویر صبور باشید.
و از ارسال پیام مکرر خودداری کنید. تعداد مشتریان بالاست و ممکن است با کمی تاخییر پاسخ شما داده شود
4.خرید از سایت به منزله قبول تمامی شرایط و قوانین سایت هست. و هرگونه اعتراض پس از خرید که بر خلاف قوانین سایت باشد قبول نمیشود و عدم مطالعه آن مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد.
شرایط خارج از گارانتی:
تمامی ظرفیت های 2 و 3 اکانت های قانونی با ضمانت در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت. تنها در صورت تحریم یا بنی که از سمت سونی (مثلا برای ایپی های ایرانی یا اتفاقاتی از این قبیل)با درصد احتمال کم ممکن است اتفاق بیفتد فروشگاه مسئولیتی در قبال ان ندارد و پشتیبانی صورت نخواهد گرفت . اما در غیر این صورت ما در حد توان تا همیشه آماده ی پشتیبانی به شما بزرگواران خواهیم بود.
1. از خریداران محترم تقاضا می شود که به هیچ عنوان چت ها را پاک نکنند، و حتما برای پشتیبانی با آیدی تلگرامی که با آن برای خرید اقدام کرده اید پیام دهید. در صورتی که به هر دلیلی و بدون هماهنگی چت ها را پاک کنید، برای امنیت اکانت و دیگر کاربران دیگر هیچ گونه پشتیبانی دریافت نخواهید کرد.
2 . لطفا بدون هماهنگی با ما به هیچ عنوان اکانت را از دستگاه حذف و یا ساین اوت نکنید! در صورتی که برای موارد فوق با پشتیبانی هماهنگ نکنید دیگر قادر به پشتیبانی از شما دوست عزیز نخواهیم بود.در پایان از شما همراه گرامی که با دقت این نکات را مطالعه کردید صمیمانه تشکر میکنیم
گارانتی اکانت قانونی :
1.بعد از اینکه اکانت برای شما اکتیو شد تنها با دی اکتیو کردن اکانت بر روی کنسولتون امکان جابه جایی اکانت وجود دارد. بعد از ارسال اکانت از طرف پشتیبانی 24ساعت وقت دارید اکانت را وارد و اگر مشکلی بود به پشتیبانی اطلاعی بدید بعد از این تایم اگر مشکلی در اکتیو داشتید شامل گارانتی نمیشود
2.تمامی اکانت های فروشگاه با گیفت کارت و اطلاعات قانونی ساخته میشوند و فروشگاه فوکان موظف است تا نظم میان خریداران ظرفیت های مختلف را برقرار کند و بهخریداران ظرفیت 2 و 3، اگر مشکلی در اجرای بازی به دلیل قفل شدن اکانت داشتن، پشتیبانی بدهد. این قفل شدن باید به دلیل تغییر ایمیل یا کلمه عبور و یا فعال شدن تایید 2مرحله ای بر روی اکانت و یا نبود بازی مورد نظر باشد که فروشگاه با داشتن اطلاعات اکانت بتواند اکانت را ریکاوری و اطلاعات جدید را به خریدار بدهد.(این موارد شامل گارانتی فروشگاه میباشد)
اما فروشگاه در قبال تحریم های آی پی ایران از سوی سونی و یا هر گونه بن و ساسپندی از سمت سونی خود را مسئول نمیداند و بدلیل پاسخگو نبودن پشتیبانی سونی به ایرانیان و عدم رفع اینگونه مشکلات از سمت سونی و نداشتن شعبه حضوری نمایندگی سونی در ایران جهت رفع این گونه موارد، خارج از پشتیبانی و تعهد ما میباشد و چنانچه کاربر با این مورد مشکلی دارد توصیه میشود به هیچ وجه اکانت قانونی را خریداری نکند و از سایر روش ها بازی های خود را تامین کند.
لازم به ذکر است خریدارانی که تا 1 هفته قبل از بن و ساسپندی خرید خود را ثبت کرده باشد فروشگاه موظف هست طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده وجه را برگرداند یا اکانت جایگزینی ارسال کند.
اما خریدارانی که از خریدشان بیش از 1 هفته میگذرد فروشگاه طبق قوه قهریه (خارج از حیطه قدرت متعهد) امکان بازشگت وجه را نخواهد داشت و با قبول این شرایط و خرید از ما مسئولیتی را متوجه فروشگاه گامالوپ در این شرایط(بن و از دسترس خارج شدن اکانت ها) نخواهد کرد.
3.گارانتی فروشگاه منحصر به اجرا بازی می باشد اما در صورتی که اشتراک های درون بازی به مشکل برخورد کرد این وب سایت هیچ تعهدی نسبت به حساب ها و اکانت ها و اشتراک های درون بازی ندارد حساب های درون بازی مانند ( اکانت های EA ، Activision ، Fortnite ) … و…) همچنین تحریم بازی هایی مانند Fall Guys و Watch Dogs Legion و… که امکان بازی بدون DNS وجود ندارد هم جز گارانتی نیمباشد.
4.همانطور که در بالا خواندید روش فروش فروشگاه به صورت ظرفیتی میباشد که در حال حاضر با شرایط سونی امکان پذیر هست.
البته ممکن است در اینده با توجه به تغییر سیاست های سونی این روش تغییر کند و مانند سال 2018-2019 که یکی از ظرفیت ها کم و سایت سونی به طور کل اپدیت شد شرایط و روش فروش تغییر کند! فروشگاه فوکان هم طبق شرایط و سیاست های سونی متعاقبا شرایط و روش فروش خود را تغییر خواهد داد.
خریدارانی که تا 1 هفته قبل از این شرایط خرید خود را ثبت و با تغییر شرایط سونی امکان بازی کردن ندارند فروشگاه فوکان موظف هست طبق قانون حمایت از حقوق مصرف کننده وجه را برگرداند یا اکانت جایگزینی ارسال کند.
اما خریدارانی که از خریدشان بیش از 1 هفته میگذرد فروشگاه طبق قوه قهریه (خارج از حیطه قدرت متعهد) امکان بازگشت وجه را نخواهد داشت و با قبول این شرایط و خرید از ما مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد.
چنانچه کاربر با این مورد مشکلی دارد توصیه میشود به هیچ وجه اکانت قانونی را خریداری نکند و از سایر روش ها بازی های خود را تامین کند.
خرید از فروشگاه فوکان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه فوکان از سوی کاربر است و عدم مطالعه شرایط توسط کاربر/مشتری مسئولیتی را متوجه فروشگاه نخواهد کرد.
قوه قهریه تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، فروشگاه فوکان هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
شرایط تعویض و خرید مجدد اکانت قانونی:
ممکن است پس از اینکه از سایت ما اکانت قانونی خریداری کردید پس از مدتی خواستید آن را بفروشید یا تعویض کنید. این امکان وجود دارد و برای این کار تنها لازم است با پشتیبانان سایت تماس بگیرید.
1.اکانت را باید از خودمان خریداری کرده باشید.
2.در زمان فروش مجدد و تعویض با پشتیبانان همکاری کنید. برای اینکار لازم است شما اکانت را از دستگاه خود Deactive کنید و اکانت را Delete کنید. تمامی کارهای لازم که شما باید انجام دهید را پشتیبانان ما در اختیارتان خواهند گذاشت.
3.برای فروش مجدد پس از تماس با پشتیبانان اکانت شما در سایت برای فروش قرار میگیرد و باید تا زمان فروش اکانت صبر کنید. لطفا تا زمانی که باشما تماس گرفته نشده از ارسال مجدد پیام یا تماس خود داری کنید.
4.برای تعویض بازی باید از بازی های موجود در سایت انتخاب کنید. اگر بازی دیگری لازم داشتید که در سایت موجود نبود باید تا زمان موجود شدن در سایت صبر کنید.
5.توجه داشته باشید برای این خدمات یعنی تعویض و فروش مجدد مبلغی از شما گرفته خواهد شد. اگر اقدام به فروش مجدد کنید از مبلغ دریافتی کم خواهد شد. و برای تعویض مبلغ از شما گرفته خواهد شد.
قوانین پیش فروش:
- تحویل اکانت های پیش فروش شده چند روز قبل از انتشار و چند روز بعد از انتشار هست که خود پشتیبانان سایت برای تحویل اکانت با شما تماس خواهند گرفت
- پیش فروش بازی ها برای دسترسی همزمان با عرضه جهانی به بازی ها می باشد و ارائه قابلیت های پیش خرید برای ظرفیت های مختلف تضمین نمی شود.
3.لطفا تا زمان آماده شدن اکانت صبور باشید و از تماس های مکرر خودداری کنید